powiedzieć.</><br><who1><vocal desc="laugh"></><br><who2>Naprawdę.</><br><who3>Na pewno ta matura <vocal desc="yyy"> będzie o większym stopniu trudności.</><br><who2>Ale to na pewno nie będzie z korzyścią dla uczniów. Na pewno nie będzie.</><br><who3><overlap>No nie wiem, a może właśnie wydaje mi się, że z korzyścią właśnie.</></><br><who1><overlap>Agnieszka, no jak nie z korzyścią dla uczniów</>? Przecież jak zdajesz <orig reg="tę">tą</> maturę, już <orig reg="tę">tą</> nową, to masz od razu wstęp na studia.</><br><who2>No ja wiem.</><br><who1>To nie zdajesz dwóch egzaminów oddzielnie, tylko jeden egzamin. Zdasz, to...</><br><who2>Ale dlatego wśród maturzystów na przykład tylko to chodziło o to, żeby na miernotach, ale żeby przejść <orig reg="tę">tą</> maturę, ale potem na przykład nie wiem, te