Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nie może zawierać stwierdzenia, że alkohol jest środkiem leczniczym, pobudzającym lub uspokajającym, ani też że pomaga rozwiązać osobiste problemy.
- reklama nie powinna zachęcać do nieumiarkowanego spożycia alkoholu ani też przedstawiać abstynencji lub umiarkowania w negatywnym świetle,
- nie powinno się kłaść przesadnego nacisku na zawartość alkoholu w napojach.
Reklama leków i metod leczenia dostępnych tylko z przepisu lekarza jest niedopuszczalna. Reklama wszelkich innych leków i metod leczenia powinna być łatwo rozpoznawalna, rzetelna, prawdziwa i możliwa do weryfikacji.

Zasady sponsoringu w telewizji

Gdy program lub cykl programów jest w całości lub w części sponsorowany, ten fakt powinien być wyraźnie stwierdzony przez umieszczenie odpowiednich
nie może zawierać stwierdzenia, że alkohol jest środkiem leczniczym, pobudzającym lub uspokajającym, ani też że pomaga rozwiązać osobiste problemy.<br>- reklama nie powinna zachęcać do nieumiarkowanego spożycia alkoholu ani też przedstawiać abstynencji lub umiarkowania w negatywnym świetle,<br>- nie powinno się kłaść przesadnego nacisku na zawartość alkoholu w napojach.<br>Reklama leków i metod leczenia dostępnych tylko z przepisu lekarza jest niedopuszczalna. Reklama wszelkich innych leków i metod leczenia powinna być łatwo rozpoznawalna, rzetelna, prawdziwa i możliwa do weryfikacji.<br><br>&lt;tit&gt;Zasady sponsoringu w telewizji&lt;/&gt;<br><br>Gdy program lub cykl programów jest w całości lub w części sponsorowany, ten fakt powinien być wyraźnie stwierdzony przez umieszczenie odpowiednich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego