Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
promocyjnych jest możliwość osiągnięcia korzyści skali i dzięki temu obniżenia kosztów. Istnieje jednak zagrożenie, że takie działanie w zbyt małym stopniu będzie uwzględniać uwarunkowania lokalne.

5.4.5. Targi i wystawy międzynarodowe

Charakteryzując znaczenie promocji dla przedsiębiorstw działających w regionie Unii Europejskiej trzeba zwrócić uwagę na rolę targów i wystaw międzynarodowych. Ten rodzaj przedsięwzięcia promocyjnego, łączącego w sobie różne formy promocji, odgrywa niejednakową rolę w różnych krajach Unii Europejskiej. Przykładowo, w Wielkiej Brytanii mają one znacznie mniejsze znaczenie, niż na rynku niemieckim.
Firmy niemieckie wydają na uczestnictwo w targach i wystawach ok.20% swych budżetów promocyjnych, podczas gdy przedsiębiorstwa brytyjskie - niecałe
promocyjnych jest możliwość osiągnięcia korzyści skali i dzięki temu obniżenia kosztów. Istnieje jednak zagrożenie, że takie działanie w zbyt małym stopniu będzie uwzględniać uwarunkowania lokalne.<br><br>&lt;tit&gt;5.4.5. Targi i wystawy międzynarodowe&lt;/&gt;<br><br>Charakteryzując znaczenie promocji dla przedsiębiorstw działających w regionie Unii Europejskiej trzeba zwrócić uwagę na rolę targów i wystaw międzynarodowych. Ten rodzaj przedsięwzięcia promocyjnego, łączącego w sobie różne formy promocji, odgrywa niejednakową rolę w różnych krajach Unii Europejskiej. Przykładowo, w Wielkiej Brytanii mają one znacznie mniejsze znaczenie, niż na rynku niemieckim.<br>Firmy niemieckie wydają na uczestnictwo w targach i wystawach ok.20% swych budżetów promocyjnych, podczas gdy przedsiębiorstwa brytyjskie - niecałe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego