Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Elsevier i Royal Dutch Shell). Najbardziej rentownym przedsiębiorstwem w 1994r. była firma Astra ze Szwecji, która uzyskała wskaźnik 23,4%.
Prezentowane dane dotyczyły przedsiębiorstw Unii Europejskiej. Warto jednak zobaczyć, jak wyglądają one w porównaniu z firmami z innych regionów świata.
Tablice 7 i 8 pokazują efektywność przedsiębiorstw europejskich w kontekście międzynarodowym. Wśród 25 światowych liderów pod względem wartości zysku jest 8 firm z krajów europejskich, 16 przedsiębiorstw z USA i jedna firma wenezuelska.
Czołówkę światową pod względem rentowności i miejsce w niej przedsiębiorstw z Unii Europejskiej przedstawia tabl.8.
Jak wynika z danych tabl. 8, przedsiębiorstwa z krajów europejskich zajmują dość
Elsevier i Royal Dutch Shell). Najbardziej rentownym przedsiębiorstwem w 1994r. była firma Astra ze Szwecji, która uzyskała wskaźnik 23,4%.<br>Prezentowane dane dotyczyły przedsiębiorstw Unii Europejskiej. Warto jednak zobaczyć, jak wyglądają one w porównaniu z firmami z innych regionów świata.<br>Tablice 7 i 8 pokazują efektywność przedsiębiorstw europejskich w kontekście międzynarodowym. Wśród 25 światowych liderów pod względem wartości zysku jest 8 firm z krajów europejskich, 16 przedsiębiorstw z USA i jedna firma wenezuelska.<br>Czołówkę światową pod względem rentowności i miejsce w niej przedsiębiorstw z Unii Europejskiej przedstawia tabl.8.<br>Jak wynika z danych tabl. 8, przedsiębiorstwa z krajów europejskich zajmują dość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego