Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11.98
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
Tegoroczny Festiwal Filmowy w Wenecji pokazał, że kino amerykańskie powraca do swoich najlepszych czasów. Nie liczą się już tylko efekty specjalne. Ważna jest historia, jej dramaturgia, postacie dramatu - nie płaskie, rodem z komiksów, ale prawdziwe charaktery pełne namiętności.

Lulu na moście

To film o magii miłości, gdzie sny i marzenia mieszają się z rzeczywistością, a tragizm i tajemniczość sytuacji zdają się zmierzać do jednego celu - odkupienia duszy głównego bohatera, którym jest Izzy Maurer (Harvey Keitel), saksofonista. Film jest udanym debiutem reżyserskim pisarza i scenarzysty Paula Austera, znanego u nas między innymi ze scenariusza do filmu "Dym" Wayna Wanga.

Truman Show

Peter Weir
Tegoroczny Festiwal Filmowy w Wenecji pokazał, że kino amerykańskie powraca do swoich najlepszych czasów. Nie liczą się już tylko efekty specjalne. Ważna jest historia, jej dramaturgia, postacie dramatu - nie płaskie, rodem z komiksów, ale prawdziwe charaktery pełne namiętności. &lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Lulu na moście&lt;/&gt;<br><br>To film o magii miłości, gdzie sny i marzenia mieszają się z rzeczywistością, a tragizm i tajemniczość sytuacji zdają się zmierzać do jednego celu - odkupienia duszy głównego bohatera, którym jest Izzy Maurer (Harvey Keitel), saksofonista. Film jest udanym debiutem reżyserskim pisarza i scenarzysty Paula Austera, znanego u nas między innymi ze scenariusza do filmu "Dym" Wayna Wanga.<br><br>&lt;tit&gt;Truman Show&lt;/&gt;<br><br>Peter Weir
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego