w słowach, wyróżniamy (następuje "zbieranie <br>i wybieranie"), pojawia się też pojęcie klarowności, nierozdzielnie związane <br>ze swoją negacją (pojęciem nieklarowności). Stary mnich Zhaozhou twierdzi, <br>iż nie jest w stanie takiej dualnej klarowności. Pyta uczniów, czy nadal są <br>przywiązani do dualizmu podmiotu i przedmiotu poznania. <br>Dociekliwy uczeń, który jednak nie zrozumiał intencji mistrza, pyta go: <br>"Skoro nie znajdujesz się w stanie klarowności, co zachowujesz?". Zhaozhou <br>odpowiada: "Nie wiem". 'Wers komentujący' wskazuje na to, że jego autor jest <br>rozczarowany odpowiedzią Zhaozhou, który nie powinien odpowiadać w sposób, <br>jaki może być zinterpretowany jako agnostycyzm. Ale coś w tym jest, "może <br>tylko połowa" -na przykład cząstkowa