Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 10/04
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
zapowiedzią rejsy wstrzymał największy armator białej floty - Adler Schiffe. Był to protest przeciwko zarządzeniu dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, które zobowiązuje wszystkie jednostki do odprawiania się z nabrzeża Basenu Północnego, dzierżawionego przez Żeglugę Pomorską. Adler Schiffe wycofał ze Świnoujścia dwa statki - "Adler Clipper" i "Adler Vineta" - i zacumował je przy molo w Heringsdorfie. Natomiast "Adler XI" oraz czarterowana przez polską spółkę Port-Hol "Atena" w ogóle nie odbiły od nabrzeży. Jedyną jednostką, która przed południem z pasażerami na pokładzie wypłynęła w kierunku Zatoki Pomorskiej, była należąca do Żeglugi Pomorskiej "Renata I". Okazało się jednak, że nie może ona dobić ani do
zapowiedzią rejsy wstrzymał największy armator białej floty - Adler Schiffe. Był to protest przeciwko zarządzeniu dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, które zobowiązuje wszystkie jednostki do odprawiania się z nabrzeża Basenu Północnego, dzierżawionego przez Żeglugę Pomorską. Adler Schiffe wycofał ze Świnoujścia dwa statki - "Adler Clipper" i "Adler Vineta" - i zacumował je przy molo w Heringsdorfie. Natomiast "Adler XI" oraz czarterowana przez polską spółkę Port-Hol "Atena" w ogóle nie odbiły od nabrzeży. Jedyną jednostką, która przed południem z pasażerami na pokładzie wypłynęła w kierunku Zatoki Pomorskiej, była należąca do Żeglugi Pomorskiej "Renata I". Okazało się jednak, że nie może ona dobić ani do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego