Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 14.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne najprawdopodobniej niedługo będziemy musieli je przerwać - wyjaśnia Maciej Oksień, rzecznik odpowiedzialnego za budowę trasy konsorcjum Dromex-Mostostal.
Rok 2001 był wyjątkowo udany dla Trasy Siekierkowskiej. "Życie Warszawy" wielokrotnie informowało o kolejnych etapach inwestycji.
W pierwszych dniach października półmetek osiągnęło podwieszanie mostu, rozpoczęło się też montowanie skrajnych, najdłuższych lin na pylonie przeprawy.
We wrześniu podniosła się jedna z największych fal protestów w historii inwestycji. Kilkuset mieszkańców osiedla im. Idzikowskiego, wepchniętego między Wisłostradę a al. Witosa, zaprotestowało po upublicznieniu informacji o przeprojektowaniu układu drogowego osiedla i wprowadzeniu na nie części ruchu z jednego z dojazdów do nowej
Ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne najprawdopodobniej niedługo będziemy musieli je przerwać - wyjaśnia Maciej Oksień, rzecznik odpowiedzialnego za budowę trasy konsorcjum Dromex-Mostostal.<br>Rok 2001 był wyjątkowo udany dla Trasy Siekierkowskiej. "Życie Warszawy" wielokrotnie informowało o kolejnych etapach inwestycji. <br>W pierwszych dniach października półmetek osiągnęło podwieszanie mostu, rozpoczęło się też montowanie skrajnych, najdłuższych lin na pylonie przeprawy. <br>We wrześniu podniosła się jedna z największych fal protestów w historii inwestycji. Kilkuset mieszkańców osiedla im. Idzikowskiego, wepchniętego między Wisłostradę a al. Witosa, zaprotestowało po &lt;orig&gt;upublicznieniu&lt;/&gt; informacji o przeprojektowaniu układu drogowego osiedla i wprowadzeniu na nie części ruchu z jednego z dojazdów do nowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego