Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 23.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
spacerów. Szeroka jezdnia, pas zieleni pomiędzy ulicami, zajmują dużo miejsca, które można by wykorzystać inaczej. Dlatego parę lat temu powstała koncepcja, aby pomiędzy mostem kolejowym a ulicą Karową ukryć Wisłostradę w prawie kilometrowej długości tunelu.
Nowa dzielnica
Pod ziemią będą dwie jezdnie po trzy pasy ruchu oddzielone ogniotrwałą ścianą. Przy moście Świętokrzyskim znajdą się przystanki autobusowe. Na powierzchni pozostanie tylko nitka Wisłostrady w kierunku Mokotowa, ale będzie to ulica z ruchem lokalnym. Ruch tranzytowy pomiędzy południem i północą miasta będzie biegł pod ziemią. Most Świętokrzyski także będzie mostem lokalnym, tak jak zakładano przy jego projektowaniu - nie będzie z niego zjazdów na
spacerów. Szeroka jezdnia, pas zieleni pomiędzy ulicami, zajmują dużo miejsca, które można by wykorzystać inaczej. Dlatego parę lat temu powstała koncepcja, aby pomiędzy mostem kolejowym a ulicą Karową ukryć Wisłostradę w prawie kilometrowej długości tunelu. <br>Nowa dzielnica<br>Pod ziemią będą dwie jezdnie po trzy pasy ruchu oddzielone ogniotrwałą ścianą. Przy moście Świętokrzyskim znajdą się przystanki autobusowe. Na powierzchni pozostanie tylko nitka Wisłostrady w kierunku Mokotowa, ale będzie to ulica z ruchem lokalnym. Ruch tranzytowy pomiędzy południem i północą miasta będzie biegł pod ziemią. Most Świętokrzyski także będzie mostem lokalnym, tak jak zakładano przy jego projektowaniu - nie będzie z niego zjazdów na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego