Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
cm3, 5/5-500 cm3, które wytwarzano pod nową nazwą Tiger (w zależności od pojemności silnika były to odpowiednio: Tiger 70, 80, 90). Turner zaprezentował prototyp górnozaworowego silnika Speed-Twin, o pojemności 490 cm3 i mocy 30 KM, z bliźniaczymi cylindrami i zaworami w głowicy ustawionymi pod kątem 90o. Nowy motocykl, skonstruowany na ramie Tigera 80 i z silnikiem Turnera, nazwano Speed Twin. Dzięki prostej, dobrze przemyślanej konstrukcji udało się znacznie obniżyć koszty produkcji - kompletny motocykl bez marży kosztował zaledwie 74 funty! Niemal w ostatniej chwili przed wybuchem wojny w sprzedaży znalazła się wzmocniona, quasi-sportowa odmiana Speed Twin Tiger 100
cm3, 5/5-500 cm3, które wytwarzano pod nową nazwą Tiger (w zależności od pojemności silnika były to odpowiednio: Tiger 70, 80, 90). Turner zaprezentował prototyp górnozaworowego silnika Speed-Twin, o pojemności 490 cm3 i mocy 30 KM, z bliźniaczymi cylindrami i zaworami w głowicy ustawionymi pod kątem 90o. Nowy motocykl, skonstruowany na ramie Tigera 80 i z silnikiem Turnera, nazwano Speed Twin. Dzięki prostej, dobrze przemyślanej konstrukcji udało się znacznie obniżyć koszty produkcji - kompletny motocykl bez marży kosztował zaledwie 74 funty! Niemal w ostatniej chwili przed wybuchem wojny w sprzedaży znalazła się wzmocniona, quasi-sportowa odmiana Speed Twin Tiger 100
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego