Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i niskim poziomie zaangażowania wobec desygnatów istotnych z punktu widzenia nadawcy. Procesy te, pozornie do siebie zbliżone, różnicuje przyczyna decydująca o ich natężeniu i jakości. Funkcjonowanie uwagi zależne jest od stymulacji zewnętrznej lub dyspozycji podmiotu. Można więc wpływać na jej koncentrację przez strukturę konstrukcji przekazu. Zaangażowanie wymaga określonego poziomu wewnętrznej motywacji podmiotu. Odnosi się więc do jego nastawienia wobec docierających informacji. W warunkach naturalnych procesy te są ze sobą wzajemnie sprzężone.
UWAGA
Ze względu na strukturę sytuacji odbioru komunikatów reklamowych proces uwagi jest jednym z podstawowych czynników, modyfikujących sposób percepcji informacji kodowanych w przekazie. Jego wpływ różnicuje także proces reklamy od
i niskim poziomie zaangażowania wobec desygnatów istotnych z punktu widzenia nadawcy. Procesy te, pozornie do siebie zbliżone, różnicuje przyczyna decydująca o ich natężeniu i jakości. Funkcjonowanie uwagi zależne jest od stymulacji zewnętrznej lub dyspozycji podmiotu. Można więc wpływać na jej koncentrację przez strukturę konstrukcji przekazu. Zaangażowanie wymaga określonego poziomu wewnętrznej motywacji podmiotu. Odnosi się więc do jego nastawienia wobec docierających informacji. W warunkach naturalnych procesy te są ze sobą wzajemnie sprzężone. <br>UWAGA <br>Ze względu na strukturę sytuacji odbioru komunikatów reklamowych proces uwagi jest jednym z podstawowych czynników, modyfikujących sposób percepcji informacji kodowanych w przekazie. Jego wpływ różnicuje także proces reklamy od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego