Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
powiązanie elementów marketing-mix pozwala określić formy specyficznego przebiegu procesu marketingu. Szczególnie w tych sytuacjach, kiedy realizacja założeń strategii rynkowej przebiega w sposób odmienny od planowanego. Na przykład analiza deficytu sprzedaży w oparciu o formułę 4 x P, pozwala na poszukiwanie przyczyn regresu poza ewentualnością niskiego popytu. Przy istniejącej wysokiej motywacji do nabycia produktu, ilość zakupów może być zbyt niska z powodu bariery ceny (price), błędów w systemie dystrybucji powodujących ograniczenie fizycznej dostępności produktu (place) lub zbyt słabej świadomości istnienia produktu (deficyt działań promocyjnych). Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala ukazać zależność efektywnych działań promocyjnych od trzech pozostałych. System promocji pełni
powiązanie elementów marketing-mix pozwala określić formy specyficznego przebiegu procesu marketingu. Szczególnie w tych sytuacjach, kiedy realizacja założeń strategii rynkowej przebiega w sposób odmienny od planowanego. Na przykład analiza deficytu sprzedaży w oparciu o formułę 4 x P, pozwala na poszukiwanie przyczyn regresu poza ewentualnością niskiego popytu. Przy istniejącej wysokiej motywacji do nabycia produktu, ilość zakupów może być zbyt niska z powodu bariery ceny (price), błędów w systemie dystrybucji powodujących ograniczenie fizycznej dostępności produktu (place) lub zbyt słabej świadomości istnienia produktu (deficyt działań promocyjnych). Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala ukazać zależność efektywnych działań promocyjnych od trzech pozostałych. System promocji pełni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego