Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
korzystali z gry tych samych znakomitych muzyków.
Lee "Scratch" Perry, Edward "Bunny" Lee, Osbourne "King Tubby" Ruddock pracowali w prymitywnych warunkach, a jednak stworzyli podstawy dzisiejszego myślenia o muzyce. Byli pionierami szaleństwa remiksów, tak popularnych od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku, zasiali ziarno, które wzeszło pod elektroniczną postacią muzyki ragga muffin (korzystającej z fabrycznych pętli basowych i perkusyjnych w syntezatorach
i komputerach) . W studiu Black Ark powstawały rymowane wyliczanki I Roya i rytmicz
ne popisy wokalne U Roya, dwóch niehiphopowych perkursorów rapu. Producenci kreowali wreszcie nowe brzmienia z wykorzystaniem wcześniejszych nagrań na długo przed pojawieniem się samplingu. Szczególny szacunek zaś, jakim
korzystali z gry tych samych znakomitych muzyków.<br>Lee "Scratch" Perry, Edward "Bunny" Lee, Osbourne "King Tubby" Ruddock pracowali w prymitywnych warunkach, a jednak stworzyli podstawy dzisiejszego myślenia o muzyce. Byli pionierami szaleństwa remiksów, tak popularnych od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku, zasiali ziarno, które wzeszło pod elektroniczną postacią muzyki ragga muffin (korzystającej z fabrycznych pętli basowych i perkusyjnych w syntezatorach<br>i komputerach) . W studiu Black Ark powstawały rymowane wyliczanki I Roya i rytmicz<br>ne popisy wokalne U Roya, dwóch niehiphopowych perkursorów rapu. Producenci kreowali wreszcie nowe brzmienia z wykorzystaniem wcześniejszych nagrań na długo przed pojawieniem się samplingu. Szczególny szacunek zaś, jakim
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego