Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
widelec z szyjki ramy, uważając, żeby górna miska nie spadła na ziemię. Może to wymagać trochę siły. Teraz wyjmij uszczelnienia i wianuszek (kulki, igiełki, czy co tam masz) z dolnej miski, wyczyść bieżnie łożysk np. benzyną ekstrakcyjną, pokryj smarem i złóż wszystko w odwrotnej kolejności. Nie dokręcaj mostka od razu na maksa, najpierw górną nakrętką wyreguluj luz - przy pochylaniu roweru widelec powinien się swobodnie obracać, ale stery nie mogą klekotać przy poruszaniu kierownicą do przodu i do tyłu z zaciśniętym hamulcem. Nie zapomnij dokręcić mostka.
Przy sterach na gwint najpierw trzeba zdemontować mostek (poluzuj śrubę na górze), potem odkręcić wszystkie nakrętki i
widelec z szyjki ramy, uważając, żeby górna miska nie spadła na ziemię. Może to wymagać trochę siły. Teraz wyjmij uszczelnienia i wianuszek (kulki, igiełki, czy co tam masz) z dolnej miski, wyczyść bieżnie łożysk np. benzyną ekstrakcyjną, pokryj smarem i złóż wszystko w odwrotnej kolejności. Nie dokręcaj mostka od razu na maksa, najpierw górną nakrętką wyreguluj luz - przy pochylaniu roweru widelec powinien się swobodnie obracać, ale stery nie mogą klekotać przy poruszaniu kierownicą do przodu i do tyłu z zaciśniętym hamulcem. Nie zapomnij dokręcić mostka.<br>Przy sterach na gwint najpierw trzeba zdemontować mostek (poluzuj śrubę na górze), potem odkręcić wszystkie nakrętki i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego