Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 2/6
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1998
Rajd Elmot jest organizowany na asfalcie. - Na nawierzchni, za którą nie przepadam. Bo ja uwielbiam szutry - mówi Kulig. - Ale mój samochód renault maxi megane woli asfalt. To oznacza, że ja też muszę polubić asfalt. Ściganie na drogach w okolicach Wałbrzycha rozpoczął efektownie. - Przejechaliśmy z Jarkiem Baranem pierwsze cztery OS-y na pełny gaz. Okazało się, że konkurencja nie nadąża. Inna sprawa, że najgroźniejszy rywal - Robert Gryczyński - miał tym razem ogromnego pecha. Na pierwszym i drugim odcinku specjalnym łapał "kapcie", na trzecim posłuszeństwa odmówiła mu turbina. Przyznam, że to mi trochę pomogło, gdyż Gryczyński po powrocie do rajdów jeździ bardzo szybko. Marek Gieruszczak, który
Rajd Elmot jest organizowany na asfalcie. <q>- Na nawierzchni, za którą nie przepadam. Bo ja uwielbiam szutry</> - mówi Kulig. <q>- Ale mój samochód renault maxi megane woli asfalt. To oznacza, że ja też muszę polubić asfalt.</> Ściganie na drogach w okolicach Wałbrzycha rozpoczął efektownie. <q>- Przejechaliśmy z Jarkiem Baranem pierwsze cztery OS-y na pełny gaz. Okazało się, że konkurencja nie nadąża. Inna sprawa, że najgroźniejszy rywal - Robert Gryczyński - miał tym razem ogromnego pecha. Na pierwszym i drugim odcinku specjalnym łapał "kapcie", na trzecim posłuszeństwa odmówiła mu turbina. Przyznam, że to mi trochę pomogło, gdyż Gryczyński po powrocie do rajdów jeździ bardzo szybko. Marek Gieruszczak, który
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego