Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
skoncentrowanego na walce o sukces mężczyzny jest zawieszenie w pustce bez nadziei na spełnienie.

Małysz z nieśmiałym uśmiechem sam w sobie jest żartobliwym komentarzem do postaci "zwycięzcy". W Polsce model twardziela pojawił się i załamał, jakby nasi mężczyźni do niego nie pasowali. Maskę macho, czyli mężczyzny, którego wartość opiera się na sile, przejęliśmy z filmów z Melem Gibsonem, Clintem Eastwoodem i Sylvestrem Stallone'em. Na początku lat 90. zapotrzebowanie na agresywnego i brutalnego mężczyznę odkrył reżyser Władysław Pasikowski i wykorzystał w filmach, które weszły do kanonu wzorca polskiego macho: "Psy I i II" czy "Operacja Samum". Bogusław Linda, symbol tamtych czasów, w wywiadach
skoncentrowanego na walce o sukces mężczyzny jest zawieszenie w pustce bez nadziei na spełnienie. <br><br>Małysz z nieśmiałym uśmiechem sam w sobie jest żartobliwym komentarzem do postaci "zwycięzcy". W Polsce model twardziela pojawił się i załamał, jakby nasi mężczyźni do niego nie pasowali. Maskę macho, czyli mężczyzny, którego wartość opiera się na sile, przejęliśmy z filmów z Melem Gibsonem, Clintem Eastwoodem i Sylvestrem Stallone'em. Na początku lat 90. zapotrzebowanie na agresywnego i brutalnego mężczyznę odkrył reżyser Władysław Pasikowski i wykorzystał w filmach, które weszły do kanonu wzorca polskiego macho: "Psy I i II" czy "Operacja Samum". Bogusław Linda, symbol tamtych czasów, w wywiadach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego