Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Toczy się tu ostra konkurencja na pomysły i projekty. Powinny być oryginalne

PIOTR SARZYŃSKI

Jeszcze przed dziesięciu laty stanowiły wielką atrakcję. Dziś spowszedniały, a dwudziesty z kolei darowany nam otwieracz do piwa częściej ląduje w koszu niż w kuchennej szufladzie. Kryzys gospodarczy ostatnich lat wprawdzie nieco osłabił ów zalew, ale nadal trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek akcję promocyjną bez darmowego rozdawnictwa. To już spory przemysł. Największa w Polsce firma oferująca takie gadżety, Lynka, ma w magazynach ponad 15 tys. wzorów i ponad 2 tys. klientów rocznie.

Gadżety i prezenciki, w fachowym slangu nazywane materiałami promocyjnymi, trafiają do naszych rąk przy różnych
Toczy się tu ostra konkurencja na pomysły i projekty. Powinny być oryginalne&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;PIOTR SARZYŃSKI&lt;/&gt;<br><br>Jeszcze przed dziesięciu laty stanowiły wielką atrakcję. Dziś spowszedniały, a dwudziesty z kolei darowany nam otwieracz do piwa częściej ląduje w koszu niż w kuchennej szufladzie. Kryzys gospodarczy ostatnich lat wprawdzie nieco osłabił ów zalew, ale nadal trudno jest wyobrazić sobie jakąkolwiek akcję promocyjną bez darmowego rozdawnictwa. To już spory przemysł. Największa w Polsce firma oferująca takie gadżety, Lynka, ma w magazynach ponad 15 tys. wzorów i ponad 2 tys. klientów rocznie.<br><br>Gadżety i prezenciki, w fachowym slangu nazywane materiałami promocyjnymi, trafiają do naszych rąk przy różnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego