Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
a zatem i reklamowych nadrzędny stawał się wpływ na procesu marketingu przez normy o charakterze prawnym. Nawiasem mówiąc regulacje prawne dotyczące problemu reklamy i promocji alkoholi do dnia dzisiejszego są w Polsce niezwykle interesujące, a ich wykładnia budzi liczne kontrowersje. Pojawia się bowiem pytanie, czy w kraju, w którym dominuje nadmierne spożycie trunków wysokoprocentowych, czyli po prostu wódki, silne zaostrzanie ograniczeń reklamy i promocji piwa i lekkich win jest w ogóle sensowne.
Być może warto zastanowić się nad faktem, że wpływ reklamy o określonym profilu może zmieniać kulturę picia alkoholu. Być może zamiast ograniczeń warto wykorzystywać środki reklamy do przesunięcia ciężaru
a zatem i reklamowych nadrzędny stawał się wpływ na procesu marketingu przez normy o charakterze prawnym. Nawiasem mówiąc regulacje prawne dotyczące problemu reklamy i promocji alkoholi do dnia dzisiejszego są w Polsce niezwykle interesujące, a ich wykładnia budzi liczne kontrowersje. Pojawia się bowiem pytanie, czy w kraju, w którym dominuje nadmierne spożycie trunków wysokoprocentowych, czyli po prostu wódki, silne zaostrzanie ograniczeń reklamy i promocji piwa i lekkich win jest w ogóle sensowne. <br>Być może warto zastanowić się nad faktem, że wpływ reklamy o określonym profilu może zmieniać kulturę picia alkoholu. Być może zamiast ograniczeń warto wykorzystywać środki reklamy do przesunięcia ciężaru
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego