Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
A jednak kiedy seks powszechnie kojarzy się z produktami spożywczymi, sprzętem AGD, dezodorantem czy samochodem, dochodzi do profanacji erotyki. To żenujące, że polscy producenci rozmiłowali się w takich tanich chwytach reklamowych, sprowadzających wszystko do seksu. Wskutek takich reklam jak np. męskich spodni (kobieca ręka na rozporku) czy pralki z prawie nagą kobietą, sfera intymności jest wyraźnie nadużywana i wręcz trywializowana - zauważa Maria, 33-letnia księgowa.
Na Zachodzie seks w reklamie stał się zjawiskiem tak powszednim, że aby wywołać sensacje czy narodowe dyskusje, trzeba pokusić się o dużo więcej. W Niemczech np. niemal każda stacja telewizyjna może pochwalić się programem, którego tematyka
A jednak kiedy seks powszechnie kojarzy się z produktami spożywczymi, sprzętem AGD, dezodorantem czy samochodem, dochodzi do profanacji erotyki. To żenujące, że polscy producenci rozmiłowali się w takich tanich chwytach reklamowych, sprowadzających wszystko do seksu. Wskutek takich reklam jak np. męskich spodni (kobieca ręka na rozporku) czy pralki z prawie nagą kobietą, sfera intymności jest wyraźnie nadużywana i wręcz trywializowana - zauważa Maria, 33-letnia księgowa. <br>Na Zachodzie seks w reklamie stał się zjawiskiem tak powszednim, że aby wywołać sensacje czy narodowe dyskusje, trzeba pokusić się o dużo więcej. W Niemczech np. niemal każda stacja telewizyjna może pochwalić się programem, którego tematyka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego