Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Im wyższe wykształcenie, tym bardziej wyrafinowane alkohole w barku. Whisky sączy zaledwie 2 proc. ludzi z wykształceniem podstawowym i 14 proc. z wykształceniem wyższym. Podobnie jest z ginem, rumem, likierami. Zaledwie co dziesiąty Polak wychodzi poza żelazny zestaw "piwo, wódka, zakąska".

Dlatego prezesi wódczanych koncernów nie boją się rewolucji ani nagłego odwrotu klientów. - Gust zmienia się przez pokolenia i nowym trunkom trudno będzie się przebić - mówi Waldemar Rudnik, wiceprezes spółki Sobieski Dystrybucja. - Francja kojarzona jest z winem, a my znani jesteśmy od wieków z produkcji wódki. Trudno oczekiwać, że nad Sekwaną nagle zmienią się przyzwyczajenia. Trudno też sobie wyobrazić sączenie szkockiej
Im wyższe wykształcenie, tym bardziej wyrafinowane alkohole w barku. Whisky sączy zaledwie 2 proc. ludzi z wykształceniem podstawowym i 14 proc. z wykształceniem wyższym. Podobnie jest z ginem, rumem, likierami. Zaledwie co dziesiąty Polak wychodzi poza żelazny zestaw "piwo, wódka, zakąska".<br><br>Dlatego prezesi wódczanych koncernów nie boją się rewolucji ani nagłego odwrotu klientów. - Gust zmienia się przez pokolenia i nowym trunkom trudno będzie się przebić - mówi Waldemar Rudnik, wiceprezes spółki Sobieski Dystrybucja. - Francja kojarzona jest z winem, a my znani jesteśmy od wieków z produkcji wódki. Trudno oczekiwać, że nad Sekwaną nagle zmienią się przyzwyczajenia. Trudno też sobie wyobrazić sączenie szkockiej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego