Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
obwieszcza: "i nie zobaczysz, póki nie kupisz anteny satelitarnej takiej to a takiej". Znaczenie reklamy docenił nawet Kościół katolicki w Czechach, zapowiadając specjalną akcję - ni mniej ni więcej tylko reklamującą tę religię. Bo reklama jest nie tylko przysłowiową dźwignią handlu.
Oglądamy ogłoszenia prasowe, spoty w TV, afisze na ulicach. Te najlepsze są nie tylko zręczne i dowcipne, ale powinny jeszcze wywoływać skandal. Taki jak firmy Benetton, pokazujący zakonnicę całującą się z księdzem czy reklama nawiązująca do ukrzyżowania Chrystusa. Chodzi przecież o to, by odbiorcami wstrząsnąć, by zapamiętali to, co jest przedmiotem reklamy.
Tak więc idzie o to, by wywołać skandal. Nie jest
obwieszcza: "i nie zobaczysz, póki nie kupisz anteny satelitarnej takiej to a takiej". Znaczenie reklamy docenił nawet Kościół katolicki w Czechach, zapowiadając specjalną akcję - ni mniej ni więcej tylko reklamującą tę religię. Bo reklama jest nie tylko przysłowiową dźwignią handlu.<br>Oglądamy ogłoszenia prasowe, spoty w TV, afisze na ulicach. Te najlepsze są nie tylko zręczne i dowcipne, ale powinny jeszcze wywoływać skandal. Taki jak firmy Benetton, pokazujący zakonnicę całującą się z księdzem czy reklama nawiązująca do ukrzyżowania Chrystusa. Chodzi przecież o to, by odbiorcami wstrząsnąć, by zapamiętali to, co jest przedmiotem reklamy.<br>Tak więc idzie o to, by wywołać skandal. Nie jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego