Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Teatrze Wielkim nie zrobi. - To największy teatr operowy w kraju i wiem, że nie mogę układać programu, kierując się tylko tym, co mi się podoba - zapewnia. Co mówi o swoim programie? - Chcę, żeby opery w Teatrze Wielkim powstawały z tego, co mamy najlepszego w sztuce polskiej. Zaproszę więc do współpracy najlepszych reżyserów teatralnych i artystów wizualnych. Bardziej zróżnicuję też repertuar, mała scena to idealne miejsce na projekty bardziej ambitne - opowiada. Z pewnością wykorzysta też swoją międzynarodową pozycję i nawiąże współpracę z najlepszymi światowymi scenami. To oznacza dodatkowe pieniądze, dobrych wykonawców i lepszy poziom spektakli. Treliński musi też przyciągnąć na plac Teatralny
Teatrze Wielkim nie zrobi. - To największy teatr operowy w kraju i wiem, że nie mogę układać programu, kierując się tylko tym, co mi się podoba - zapewnia. Co mówi o swoim programie? - Chcę, żeby opery w Teatrze Wielkim powstawały z tego, co mamy najlepszego w sztuce polskiej. Zaproszę więc do współpracy najlepszych reżyserów teatralnych i artystów wizualnych. Bardziej zróżnicuję też repertuar, mała scena to idealne miejsce na projekty bardziej ambitne - opowiada. Z pewnością wykorzysta też swoją międzynarodową pozycję i nawiąże współpracę z najlepszymi światowymi scenami. To oznacza dodatkowe pieniądze, dobrych wykonawców i lepszy poziom spektakli. Treliński musi też przyciągnąć na plac Teatralny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego