Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
narzędziem reklamy, promocji i handlu elektronicznego.
Nie przeczy to stwierdzeniu, że odbiorcy są ważni dla ogłoszeniodawców jako potencjalni klienci, a środki masowe zaciekle konkurują o przyciągnięcie jak największej ich liczby. Chociaż walka o odbiorców odbywa się pod hasłem "dać publiczności, czego pragnie", to w istocie wykorzystuje wszelkie ludzkie słabości, urojenia, nawyki, aby tylko zdobyć klientelę. W walce konkurencyjnej nie liczą się zasady moralne, obyczajowe, wartości kulturalne. Ekran telewizora pokazuje nieustannie sceny przemocy, erotykę, horror. Środki masowe przestają być narzędziami humanistycznego komunikowania - stają się środkami bogacenia się.
Reklama ma jednak bardziej podstawowe znaczenie dla komercjalnego komunikowania masowego. Media na użytek ogłoszeniodawców tworzą
narzędziem reklamy, promocji i handlu elektronicznego. <br>Nie przeczy to stwierdzeniu, że odbiorcy są ważni dla ogłoszeniodawców jako potencjalni klienci, a środki masowe zaciekle konkurują o przyciągnięcie jak największej ich liczby. Chociaż walka o odbiorców odbywa się pod hasłem "dać publiczności, czego pragnie", to w istocie wykorzystuje wszelkie ludzkie słabości, urojenia, nawyki, aby tylko zdobyć klientelę. W walce konkurencyjnej nie liczą się zasady moralne, obyczajowe, wartości kulturalne. Ekran telewizora pokazuje nieustannie sceny przemocy, erotykę, horror. Środki masowe przestają być narzędziami humanistycznego komunikowania - stają się środkami bogacenia się. <br>Reklama ma jednak bardziej podstawowe znaczenie dla komercjalnego komunikowania masowego. Media na użytek ogłoszeniodawców tworzą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego