Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
nasze decyzje o wydawaniu pieniędzy.
Ponadto, podczas emisji obowiązuje zasada, że różne reklamy są nadawane w bloku, jedna po drugiej. Powoduje to rodzaj informacyjnej wrzawy, szumu, co wymaga od poszczególnych spotów wyrazistości i oryginalności, aby się różniły od innych. Kolejną sprawą jest długość - ewolucja czasu ich trwania przebiegała od - to nie do wiary - minuty jeszcze w latach 60. po obecne 15 sekund.
Emitowanie reklamy opiera się na zasadzie wielokrotnych - i w dodatku raczej natarczywych - powtórzeń, co więcej, pokazuje się je w chwilach najmniej odpowiednich z punktu widzenia telewidza - zwykle w kulminacyjnych momentach filmów czy ulubionych programów. Bywa to bardzo denerwujące dla odbiorców, którzy
nasze decyzje o wydawaniu pieniędzy.<br>Ponadto, podczas emisji obowiązuje zasada, że różne reklamy są nadawane w bloku, jedna po drugiej. Powoduje to rodzaj informacyjnej wrzawy, szumu, co wymaga od poszczególnych &lt;orig&gt;spotów&lt;/&gt; wyrazistości i oryginalności, aby się różniły od innych. Kolejną sprawą jest długość - ewolucja czasu ich trwania przebiegała od - to nie do wiary - minuty jeszcze w latach 60. po obecne 15 sekund.<br>Emitowanie reklamy opiera się na zasadzie wielokrotnych - i w dodatku raczej natarczywych - powtórzeń, co więcej, pokazuje się je w chwilach najmniej odpowiednich z punktu widzenia telewidza - zwykle w kulminacyjnych momentach filmów czy ulubionych programów. Bywa to bardzo denerwujące dla odbiorców, którzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego