Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
Coppoli, a także muzyka do tego ostatniego) i teatrem stanowiły niezłą kartę przetargową. Na eksperyment zgodziła się pójść brytyjska firma Island.
Zmiana była wielostronna. Po pierwsze - Tom Waits sam zajął się produkcją. Po drugie nastąpiła rewolucja w brzmieniu. Po trzecie - bohater Waitsa nie był już tylko outsiderem, znużonym i rozgoryczonym niedojdą: był szaleńcem. Ta wyliczanka może być myląca, zmiana bowiem nastąpiła jedna, za to kompleksowa. "Demobilowa", "egzotyczna i niespełna rozumu" orkiestra była konieczna, by wyrazić obłęd i frustrację Franka Leroux, tylko zaś producent Tom Waits mógł urealnić tę "orkiestrę", jaką słyszał w głowie Tom Waits - muzyk i kompozytor.
Pierwsze dźwięki na
Coppoli, a także muzyka do tego ostatniego) i teatrem stanowiły niezłą kartę przetargową. Na eksperyment zgodziła się pójść brytyjska firma Island.<br>Zmiana była wielostronna. Po pierwsze - Tom Waits sam zajął się produkcją. Po drugie nastąpiła rewolucja w brzmieniu. Po trzecie - bohater Waitsa nie był już tylko outsiderem, znużonym i rozgoryczonym niedojdą: był szaleńcem. Ta wyliczanka może być myląca, zmiana bowiem nastąpiła jedna, za to kompleksowa. "Demobilowa", "egzotyczna i niespełna rozumu" orkiestra była konieczna, by wyrazić obłęd i frustrację Franka Leroux, tylko zaś producent Tom Waits mógł urealnić tę "orkiestrę", jaką słyszał w głowie Tom Waits - muzyk i kompozytor.<br>Pierwsze dźwięki na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego