Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
następującym procesem integracji pionowej "wstecz", czyli przejmowania funkcji integratora kanału dystrybucji przez przedsiębiorstwa handlowe, wzrostu znaczenia tworzenia precyzyjnego obrazu firmy w kontekście międzynarodowym, co jest ważne w celu oddziaływania na klientów, udziałowców i akcjonariuszy oraz szeroką publiczność, ewolucji znaczenia marki i uważania jej w coraz większym stopniu przez firmy za niematerialną wartość, która stanowi element bilansu przedsiębiorstw.
O znaczeniu marki i wpływaniu przez nią na wartość firmy mogą świadczyć następujące przykłady.

Przykłady:

W 1988 r. szwajcarski koncern NestleM kupił brytyjska firmę produkującą słodycze Rowntree za sumę 2,5mld GBP, mimo że wartość materialnych aktywów tej firmy była szacowana na 1mld GBP
następującym procesem integracji pionowej "wstecz", czyli przejmowania funkcji integratora kanału dystrybucji przez przedsiębiorstwa handlowe, wzrostu znaczenia tworzenia precyzyjnego obrazu firmy w kontekście międzynarodowym, co jest ważne w celu oddziaływania na klientów, udziałowców i akcjonariuszy oraz szeroką publiczność, ewolucji znaczenia marki i uważania jej w coraz większym stopniu przez firmy za niematerialną wartość, która stanowi element bilansu przedsiębiorstw.<br>O znaczeniu marki i wpływaniu przez nią na wartość firmy mogą świadczyć następujące przykłady.<br><br>&lt;tit&gt;Przykłady:&lt;/&gt;<br><br>W 1988 r. szwajcarski koncern NestleM kupił brytyjska firmę produkującą słodycze Rowntree za sumę 2,5mld GBP, mimo że wartość materialnych aktywów tej firmy była szacowana na 1mld GBP
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego