Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
są przeciętnie dwa razy tańsze, niż w najdroższym pod tym względem kraju Unii Europejskiej, jakim są Niemcy. Szczególnie duże udziały rynkowe farmaceutyków importowanych w ramach "szarego importu", przepisywanych na receptę, są w Holandii i w Wielkiej Brytanii (ok. 5-10%). Natomiast w Niemczech udział takich produktów farmaceutycznych był i jest niewielki (około 1%), co jest wskaźnikiem niższym niż średnia w całej Unii Europejskiej. Wynika to z ograniczonych możliwości dystrybucji farmaceutyków pochodzących z "szarego importu". Taka sytuacja istniała do 1992r., gdyż wówczas hurtownicy unikali dystrybuowania takich produktów, uważając, że nie zostały one zaimportowane do Niemiec przez producentów, lecz przez pośredników handlowych. W
są przeciętnie dwa razy tańsze, niż w najdroższym pod tym względem kraju Unii Europejskiej, jakim są Niemcy. Szczególnie duże udziały rynkowe farmaceutyków importowanych w ramach "szarego importu", przepisywanych na receptę, są w Holandii i w Wielkiej Brytanii (ok. 5-10%). Natomiast w Niemczech udział takich produktów farmaceutycznych był i jest niewielki (około 1%), co jest wskaźnikiem niższym niż średnia w całej Unii Europejskiej. Wynika to z ograniczonych możliwości dystrybucji farmaceutyków pochodzących z "szarego importu". Taka sytuacja istniała do 1992r., gdyż wówczas hurtownicy unikali dystrybuowania takich produktów, uważając, że nie zostały one zaimportowane do Niemiec przez producentów, lecz przez pośredników handlowych. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego