Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
sytuacji przemocy w szkole. Razem zastanawiamy się, kto może być naszym sprzymierzeńcem, do kogo zwrócić się po pomoc - rodziców, fajnej cioci czy nauczycielki. Razem z uczniami z danej klasy ustalamy też pewne zasady, z którymi wszyscy są w stanie się zgodzić i pod którymi się podpisują, jest to m.in. niezgoda na bicie, poszturchiwanie czy wyśmiewanie. Dużo mówimy też o obserwatorach, czyli dzieciach, które są świadkami przemocy, ale ta bezpośrednio ich nie dotyczy. Chcemy pokazać im jak mogą się przeciwstawić agresji. W czasie spotkań chcemy nauczyć też naszych podopiecznych różnych sposobów radzenia sobie ze złością. Jakie konsekwencje może ponosić w przyszłości
sytuacji przemocy w szkole. Razem zastanawiamy się, kto może być naszym sprzymierzeńcem, do kogo zwrócić się po pomoc - rodziców, fajnej cioci czy nauczycielki. Razem z uczniami z danej klasy ustalamy też pewne zasady, z którymi wszyscy są w stanie się zgodzić i pod którymi się podpisują, jest to m.in. niezgoda na bicie, poszturchiwanie czy wyśmiewanie. Dużo mówimy też o obserwatorach, czyli dzieciach, które są świadkami przemocy, ale ta bezpośrednio ich nie dotyczy. Chcemy pokazać im jak mogą się przeciwstawić agresji. W czasie spotkań chcemy nauczyć też naszych podopiecznych różnych sposobów radzenia sobie ze złością. Jakie konsekwencje może ponosić w przyszłości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego