Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/04
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
obserwować wjeżdżające i zjeżdżające potężne ciężarówki załadowane piachem. Dr inż. Piotr Olaszek z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów z Warszawy, szef ekipy dokonującej pomiarów jest bardziej konkretny: - Próby obciążenia mostu M 1 przez Regalicę mają zwiększony zakres, gdyż jest to pierwszy w Polsce most o takich rozmiarach oraz zbudowany w nowatorskiej technologii z tzw. zespoloną płytą dolną oraz górną - tłumaczy. - Mówiąc prościej: w dolnej części, w rejonie podpór stalową konstrukcję nośną zespala żelbetonowa płyta dolna, a na górze znajduje się podobna z jezdnią. Najlepiej wybrać się tam na wycieczkę i od spodu zobaczyć, jak wygląda nowy most. Jak dotąd wszystko przebiega
obserwować wjeżdżające i zjeżdżające potężne ciężarówki załadowane piachem. Dr inż. Piotr Olaszek z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów z Warszawy, szef ekipy dokonującej pomiarów jest bardziej konkretny: <q>- Próby obciążenia mostu M 1 przez Regalicę mają zwiększony zakres, gdyż jest to pierwszy w Polsce most o takich rozmiarach oraz zbudowany w nowatorskiej technologii z tzw. zespoloną płytą dolną oraz górną</> - tłumaczy. <q>- Mówiąc prościej: w dolnej części, w rejonie podpór stalową konstrukcję nośną zespala żelbetonowa płyta dolna, a na górze znajduje się podobna z jezdnią.</> Najlepiej wybrać się tam na wycieczkę i od spodu zobaczyć, jak wygląda nowy most. Jak dotąd wszystko przebiega
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego