Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
bez efektu zabiegała o rozmowy trójstronne - z udziałem armatorów, rządu jako właściciela firm armatorskich oraz związków zawodowych. Do wzmożenia nacisków skłoniła związki sprawa Transoceanu.
Sąd na wniosek czekających na wynagrodzenie marynarzy wydał postanowienie o aresztowaniu statków. Decyzję tę należałoby przekazać komornikowi. Związki zawodowe jednak powstrzymują marynarzy przed tą ostatecznością. Chodzi o czas. Polscy komornicy wiedzą, jak sprzedać samochód czy telewizor, ze statkami nie mają doświadczenia. I tak od stycznia niszczeje w gdyńskim porcie, przejęty przez komornika m/s "Żeromski", własność POL-Ameriki, spółki z grupy Polskich Linii Oceanicznych. Nauczeni tym przykładem związkowcy liczą, że prędzej znajdzie kupca kierownictwo Transoceanu.
Na przetrwanie Transocean
bez efektu zabiegała o rozmowy trójstronne - z udziałem armatorów, rządu jako właściciela firm armatorskich oraz związków zawodowych. Do wzmożenia nacisków skłoniła związki sprawa Transoceanu.<br>Sąd na wniosek czekających na wynagrodzenie marynarzy wydał postanowienie o aresztowaniu statków. Decyzję tę należałoby przekazać komornikowi. Związki zawodowe jednak powstrzymują marynarzy przed tą ostatecznością. Chodzi o czas. Polscy komornicy wiedzą, jak sprzedać samochód czy telewizor, ze statkami nie mają doświadczenia. I tak od stycznia niszczeje w gdyńskim porcie, przejęty przez komornika m/s "Żeromski", własność POL-Ameriki, spółki z grupy Polskich Linii Oceanicznych. Nauczeni tym przykładem związkowcy liczą, że prędzej znajdzie kupca kierownictwo Transoceanu.<br>Na przetrwanie Transocean
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego