Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
o takie pisma, jak: "Financial Times", "The Economist", "Business Week", "International Management", "International Herald Tribune".
Charakteryzując rozwój środków masowego przekazu w Europie i ich wykorzystanie w działalności promocyjnej, należy zwrócić uwagę na bardzo istotną tendencję, jaka w ostatnim czasie jest widoczna w tym regionie. Podobnie jak w przypadku przedsiębiorstw produkcyjnych, o czym była mowa wcześniej, także w sferze środków masowego przekazu następuje proces łączenia kapitału. Jest to ważne dla przedsiębiorstw działających na tym rynku, gdyż zmieniają się uwarunkowania strukturalne w tej sferze.
Europejscy giganci dysponujący środkami masowego przekazu łączą swoje siły, by uzyskać coraz większe udziały w produkcji i dystrybucji programów. Oto przykłady
o takie pisma, jak: "Financial Times", "The Economist", "Business Week", "International Management", "International Herald Tribune".<br>Charakteryzując rozwój środków masowego przekazu w Europie i ich wykorzystanie w działalności promocyjnej, należy zwrócić uwagę na bardzo istotną tendencję, jaka w ostatnim czasie jest widoczna w tym regionie. Podobnie jak w przypadku przedsiębiorstw produkcyjnych, o czym była mowa wcześniej, także w sferze środków masowego przekazu następuje proces łączenia kapitału. Jest to ważne dla przedsiębiorstw działających na tym rynku, gdyż zmieniają się uwarunkowania strukturalne w tej sferze.<br>Europejscy giganci dysponujący środkami masowego przekazu łączą swoje siły, by uzyskać coraz większe udziały w produkcji i dystrybucji programów. Oto przykłady
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego