Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
nie ma rozróżnienia, że reklama może najlepiej działać, jeżeli jest rzetelna i prawdziwa, no, i tutaj właśnie w radzie my prosimy wszystkich konsumentów, że oni mają prawo mówić, co im się nie podoba w reklamie, oni mają prawo dzwonić do Rady Reklamy, jeżeli im się coś nie podoba, jeżeli ich obraża.
.
I to musi działać jako kontrola dla całej branży reklamowej, żeby się trzymali bardzo wysokich zasad etycznych, no, no, i biznesowych.
No, my się za chwilę zapytamy naszych słuchaczy, słuchaczy Tok FM, co im się podoba a co im się nie podoba w reklamie, tak na koniec naszej rozmowy, chciałem
nie ma rozróżnienia, że reklama może najlepiej działać, jeżeli jest rzetelna i prawdziwa, no, i tutaj właśnie w radzie my prosimy wszystkich konsumentów, że oni mają prawo mówić, co im się nie podoba w reklamie, oni mają prawo dzwonić do Rady Reklamy, jeżeli im się coś nie podoba, jeżeli ich obraża.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;vocal desc="mhm"&gt;.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;I to musi działać jako kontrola dla całej branży reklamowej, żeby się trzymali bardzo wysokich zasad etycznych, no, no, i biznesowych.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;No, my się za chwilę zapytamy naszych słuchaczy, słuchaczy Tok FM, co im się podoba a co im się nie podoba w reklamie, tak na koniec naszej rozmowy, chciałem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego