Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
luzów. W efekcie drgania docierające do reszty konstrukcji są nikłe, bardziej przypominają przyjemne pulsacje niż ostre wibracje znane z innych V-twinów. Napęd jest przenoszony z silnika na tylne koło przez wielotarczowe sprzęgło mokre i - tak jak w H-D - pasek zębaty. Honda F6C ma 6-cylindrowy leżący silnik (moment obrotowy 130 Nm przy 5000 obr./min, moc 98 KM). Kiedy zasiądzie się za sterem tak potężnego cruisera, od razu czuć jego potęgę. Motor pracuje równo i miarowo, a drgania są niemal nieodczuwalne. Silnik zaadaptowano ze znanego superturystycznego GL 1500 Gold Wing. Poddano go, oczywiście, drobnym przeróbkom. "Ostrzejsze" fazy rozrządu, inny
luzów. W efekcie drgania docierające do reszty konstrukcji są nikłe, bardziej przypominają przyjemne pulsacje niż ostre wibracje znane z innych V-twinów. Napęd jest przenoszony z silnika na tylne koło przez wielotarczowe sprzęgło mokre i - tak jak w H-D - pasek zębaty. Honda F6C ma 6-cylindrowy leżący silnik (moment obrotowy 130 Nm przy 5000 obr./min, moc 98 KM). Kiedy zasiądzie się za sterem tak potężnego cruisera, od razu czuć jego potęgę. Motor pracuje równo i miarowo, a drgania są niemal nieodczuwalne. Silnik zaadaptowano ze znanego superturystycznego GL 1500 Gold Wing. Poddano go, oczywiście, drobnym przeróbkom. "Ostrzejsze" fazy rozrządu, inny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego