Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
względem i, a następnie po przyrównaniu otrzymanego rezultatu do zera, wyznacza się całkowite przełożenie mechanizmu napędowego nadwozia iM, przy którym całkowity czas obrotu jest najmniejszy. Uzyskana zależność ma następującą postać:

Wzory (11.31) oraz (11.33) stanowią podstawę do projektowania mechanizmu obrotu koparki. Można je stosować również w przypadku mechanizmu obrotu z układem hydraulicznym wyposażonym w pompy o stałej wydajności. Dla takich pomp współczynnik regulacji pompy R jest równy jedności.
Na rysunku 11.8 są przedstawione wyniki obliczeń wykonanych na podstawie wzoru (11.33). Wyznaczone w ten sposób przełożenie zapewnia najkrótszy czas trwania obrotu nadwozia. Czas ten, zależny od kąta obrotu
względem i, a następnie po przyrównaniu otrzymanego rezultatu do zera, wyznacza się całkowite przełożenie mechanizmu napędowego nadwozia iM, przy którym całkowity czas obrotu jest najmniejszy. Uzyskana zależność ma następującą postać:<br>&lt;gap&gt;<br>Wzory (11.31) oraz (11.33) stanowią podstawę do projektowania mechanizmu obrotu koparki. Można je stosować również w przypadku mechanizmu obrotu z układem hydraulicznym wyposażonym w pompy o stałej wydajności. Dla takich pomp współczynnik regulacji pompy R jest równy jedności.<br>Na rysunku 11.8 są przedstawione wyniki obliczeń wykonanych na podstawie wzoru (11.33). Wyznaczone w ten sposób przełożenie zapewnia najkrótszy czas trwania obrotu nadwozia. Czas ten, zależny od kąta obrotu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego