Sugestie: wykorzystać do głosowania zagadnienia:<br>a. Co mamy z tradycji do zaoferowania Europie?<br>b. Czy jest to atrakcyjne?<br>c. Co przetrwa?<br>Na spektakl zaprosić można władze samorządowe, oświatowe, rodziców, jak również uczniów klas I.<br>Po spektaklu wrócić na godzinach wychowawczych do dyskusji odnośnie zagadnień a, b, c.<br>XIV. Jak będziemy oceniać?<br>1. Dotrzymanie terminu.<br>2. Jakość wykonania (estetyka, techniki, techniki informatyczne),<br>3. Zrozumienie tematu (zawartość, treść);<br>4. Zaangażowanie, współpraca,<br>5. Pomysłowość,<br>6. Promocja, efekty: przedstawienie, kiermasz (przy okazji wywiadówki), gazetka, apel, wystawa.<br>Ocena każdego z zadań- punktowa. Punktacja ustalona z uczniami w momencie rozpoczęcia realizacji projektu.<br>XV. Cały projekt przedstawiony na