Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jego działania.
Należy tu zwrócić uwagę, że w przypadku przedsiębiorstw prowadzących swe działania na wielu rynkach zagranicznych, taka analiza powinna być dokonywana dla każdego z tych rynków. Jednak jest możliwe także traktowanie pewnych grup krajów jako jeden rynek, jeśli cechuje go odpowiednio duży stopień jednolitości. Przykładowo, taką analizę można przeprowadzić oceniając pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej. Z analizy można wyciągnąć wnioski, że przedsiębiorstwo ma szansę największych zysków na rynkach atrakcyjnych, gdzie jego siła konkurencyjna jest duża (pole nr9 oraz nr7 i nr8). W sytuacji niewielkiej siły konkurencyjnej i małej atrakcyjności rynku (pole nr1 i w mniejszym stopniu - nr2 i
jego działania.<br>Należy tu zwrócić uwagę, że w przypadku przedsiębiorstw prowadzących swe działania na wielu rynkach zagranicznych, taka analiza powinna być dokonywana dla każdego z tych rynków. Jednak jest możliwe także traktowanie pewnych grup krajów jako jeden rynek, jeśli cechuje go odpowiednio duży stopień jednolitości. Przykładowo, taką analizę można przeprowadzić oceniając pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej. Z analizy można wyciągnąć wnioski, że przedsiębiorstwo ma szansę największych zysków na rynkach atrakcyjnych, gdzie jego siła konkurencyjna jest duża (pole nr9 oraz nr7 i nr8). W sytuacji niewielkiej siły konkurencyjnej i małej atrakcyjności rynku (pole nr1 i w mniejszym stopniu - nr2 i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego