Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rodzaju zbiory jednolitych zasad prowadzenia badań marketingowych w skali międzynarodowej. Przedstawiamy oto przykład takiego właśnie opracowania.



W celu zapewnienia porównywalności badań przedsiębiorstwa transnarodowe korzystają często ze współpracy międzynarodowych przedsiębiorstw konsultingowych i firm badawczych, z których najważniejsze dla rynku Unii Europejskiej zostały przedstawione wcześniej.

3.2. Analiza udziałów rynkowych

Najprostszą metodą oceny pozycji rynkowej przedsiębiorstwa jest określenie jego udziału w rynku. Jest to wskaźnik procentowy, oznaczający relację wartości lub ilości sprzedaży uzyskanej przez dane przedsiębiorstwo w określonym czasie do całkowitej sprzedaży produktów, dokonanej przez wszystkich konkurentów na rynku. Jest to wskaźnik bezwzględnego udziału w rynku. Oprócz niego można stosować wskaźnik względny, rozumiany
rodzaju zbiory jednolitych zasad prowadzenia badań marketingowych w skali międzynarodowej. Przedstawiamy oto przykład takiego właśnie opracowania.<br><br>&lt;gap&gt;<br><br>W celu zapewnienia porównywalności badań przedsiębiorstwa transnarodowe korzystają często ze współpracy międzynarodowych przedsiębiorstw konsultingowych i firm badawczych, z których najważniejsze dla rynku Unii Europejskiej zostały przedstawione wcześniej.<br><br>&lt;tit&gt;3.2. Analiza udziałów rynkowych&lt;/&gt;<br><br>Najprostszą metodą oceny pozycji rynkowej przedsiębiorstwa jest określenie jego udziału w rynku. Jest to wskaźnik procentowy, oznaczający relację wartości lub ilości sprzedaży uzyskanej przez dane przedsiębiorstwo w określonym czasie do całkowitej sprzedaży produktów, dokonanej przez wszystkich konkurentów na rynku. Jest to wskaźnik bezwzględnego udziału w rynku. Oprócz niego można stosować wskaźnik względny, rozumiany
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego