Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Wrocławska
Nr: 8.01
Miejsce wydania: Wrocław
Rok: 1999
gospodarki, a system mamy dokładnie z tamtej epoki - uważa. - "Zawodówki" nie wybiera się dobrowolnie. Jeśli człowiek miał złe oceny, ale chce się dalej kształcić, właściwie nie ma wyboru - tłumaczy Bartosz Obuchowski, student ekonomii. Jako młody chłopak nie wyobrażał sobie nauki w "zawodówce". - Poziom takich szkół jest niski, a baza dydaktyczna odbiega od ideału. - Musimy stworzyć taki system kształcenia zawodowego, który nie będzie zamykać możliwości kształcenia na poziomie wyższym - wyjaśnia minister Handke. Jak twierdzi, istotą reformy edukacji zawodowej jest przygotowanie absolwentów "maksymalnie elastycznych" do rynku pracy. Elastyczność ta pozwoliłaby im na szybką zmianę profesji. - Z mojego punktu widzenia, są pewne zawody, które
gospodarki, a system mamy dokładnie z tamtej epoki - uważa. - "Zawodówki" nie wybiera się dobrowolnie. Jeśli człowiek miał złe oceny, ale chce się dalej kształcić, właściwie nie ma wyboru - tłumaczy Bartosz Obuchowski, student ekonomii. Jako młody chłopak nie wyobrażał sobie nauki w "zawodówce". - Poziom takich szkół jest niski, a baza dydaktyczna odbiega od ideału. - Musimy stworzyć taki system kształcenia zawodowego, który nie będzie zamykać możliwości kształcenia na poziomie wyższym - wyjaśnia minister Handke. Jak twierdzi, istotą reformy edukacji zawodowej jest przygotowanie absolwentów "maksymalnie elastycznych" do rynku pracy. Elastyczność ta pozwoliłaby im na szybką zmianę profesji. - Z mojego punktu widzenia, są pewne zawody, które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego