Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w tym tzw. home shopping.
Strukturę systemów telewizyjnych w Europie przedstawia rys.34.

Zaprezentowane dane dotyczą całości krajów europejskich. Wynika z nich, że za pomocą telewizji można dotrzeć do 159,5mln gospodarstw domowych, z czego 99,2mln odbiera telewizję wykorzystując tradycyjne anteny, 37,8mln odbiera telewizję kablową, a 22,5mln odbiera programy satelitarne.
W różnych grupach krajów europejskich te struktury wyglądają różnie, co uwidocznia tabl. 70.
Widać wyraźnie, że tradycyjne systemy odbioru telewizji dominują w krajach Europy Południowej, natomiast w krajach niemieckojęzycznych duży udział ma telewizja kablowa. W samych tylko Niemczech 15mln gospodarstw domowych posiada telewizję kablową.
W RFN istnieje największa
w tym tzw. home shopping.<br>Strukturę systemów telewizyjnych w Europie przedstawia rys.34.<br><br>Zaprezentowane dane dotyczą całości krajów europejskich. Wynika z nich, że za pomocą telewizji można dotrzeć do 159,5mln gospodarstw domowych, z czego 99,2mln odbiera telewizję wykorzystując tradycyjne anteny, 37,8mln odbiera telewizję kablową, a 22,5mln odbiera programy satelitarne.<br>W różnych grupach krajów europejskich te struktury wyglądają różnie, co uwidocznia tabl. 70.<br>Widać wyraźnie, że tradycyjne systemy odbioru telewizji dominują w krajach Europy Południowej, natomiast w krajach niemieckojęzycznych duży udział ma telewizja kablowa. W samych tylko Niemczech 15mln gospodarstw domowych posiada telewizję kablową.<br>W RFN istnieje największa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego