Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
opartym na cechach skojarzeniowych. Powoduje to zmniejszenie stopnia logicznej przyczynowości związków między elementami przekazu. Dominantą staje się ładunek emocjonalny sekwencji wizualnej, a nie jego znaczenie. W efekcie powstają rozwiązania będące mutacjami impresji filmowej lub graficznej. Istotna jest wiarygodność oraz intensywność przedstawianych doznań oraz emocji. Czynniki te decydują o tym, czy odbiorca jest w stanie współodczuwać albo odnosić je do siebie. Jeśli efekt pobudzenia nie jest wystarczająco silny - wpływa on w zasadzie na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu.
Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi
opartym na cechach skojarzeniowych. Powoduje to zmniejszenie stopnia logicznej przyczynowości związków między elementami przekazu. Dominantą staje się ładunek emocjonalny sekwencji wizualnej, a nie jego znaczenie. W efekcie powstają rozwiązania będące mutacjami impresji filmowej lub graficznej. Istotna jest wiarygodność oraz intensywność przedstawianych doznań oraz emocji. Czynniki te decydują o tym, czy odbiorca jest w stanie współodczuwać albo odnosić je do siebie. Jeśli efekt pobudzenia nie jest wystarczająco silny - wpływa on w zasadzie na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu. <br>Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego