Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z reguły nie osiąga jakości, która jest standardem w formach komunikacji opartych na kontaktach bezpośrednich. Jego naturalnej elastyczności i zwrotności nie zastąpią żadne formy komunikacji masowej.
Ciąg komunikatów kodowany w różnych formach zapisu tworzy przekaz reklamowy określonej kampanii, który dociera we fragmentach, i którego każde kolejne dotarcie oddzielają dość długie odcinki czasu. Do tych przerw w ciągłości kontaktu odbiorca nie jest przyzwyczajony, więc nie może ich przewidywać, jak to ma miejsce w przypadku cyklicznych programów telewizyjnych lub radiowych. Wszystko to sprzyja utracie kontaktu oraz tworzy konieczność wykorzystania mechanizmów scalających treść poszczególnych komunikatów kampanii.
Ponadto percepcje wiadomości reklamowej utrudniają jeszcze dwa fakty: przekazy
z reguły nie osiąga jakości, która jest standardem w formach komunikacji opartych na kontaktach bezpośrednich. Jego naturalnej elastyczności i zwrotności nie zastąpią żadne formy komunikacji masowej. <br>Ciąg komunikatów kodowany w różnych formach zapisu tworzy przekaz reklamowy określonej kampanii, który dociera we fragmentach, i którego każde kolejne dotarcie oddzielają dość długie odcinki czasu. Do tych przerw w ciągłości kontaktu odbiorca nie jest przyzwyczajony, więc nie może ich przewidywać, jak to ma miejsce w przypadku cyklicznych programów telewizyjnych lub radiowych. Wszystko to sprzyja utracie kontaktu oraz tworzy konieczność wykorzystania mechanizmów scalających treść poszczególnych komunikatów kampanii. <br>Ponadto percepcje wiadomości reklamowej utrudniają jeszcze dwa fakty: przekazy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego