Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
hamowanie. Czy kierowca ma tu jeszcze coś do zrobienia?
Naturalnie, bo ten ważący ponad dwie tony majestatyczny wehikuł daje się precyzyjnie prowadzić, niczym znacznie mniejszy samochód sportowy. Zmiany biegów następują niemal niezauważalnie. Burczący subtelnie 6-litrowy motor bez wysiłku rozpędza Mercedesa tak gwałtownie (przy głęboko wciśniętym pedale gazu), że trudno oderwać plecy od oparcia fotela. Przy prędkości około 180-200 km/h jest tak cicho, że można rozmawiać półgłosem.
W ciasnych zakrętach daje o sobie znać duża masa samochodu, ale ujawniającą się wtedy podsterowność łatwo skompensować, dodając gazu. Niezwykle wydajne hamulce nie ulegają zmęczeniu cieplnemu nawet po wielokrotnie powtarzanym awaryjnym hamowaniu
hamowanie. Czy kierowca ma tu jeszcze coś do zrobienia?<br>Naturalnie, bo ten ważący ponad dwie tony majestatyczny wehikuł daje się precyzyjnie prowadzić, niczym znacznie mniejszy samochód sportowy. Zmiany biegów następują niemal niezauważalnie. Burczący subtelnie 6-litrowy motor bez wysiłku rozpędza Mercedesa tak gwałtownie (przy głęboko wciśniętym pedale gazu), że trudno oderwać plecy od oparcia fotela. Przy prędkości około 180-200 km/h jest tak cicho, że można rozmawiać półgłosem.<br>W ciasnych zakrętach daje o sobie znać duża masa samochodu, ale ujawniającą się wtedy podsterowność łatwo skompensować, dodając gazu. Niezwykle wydajne hamulce nie ulegają zmęczeniu cieplnemu nawet po wielokrotnie powtarzanym awaryjnym hamowaniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego