Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.09 (2)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
swe opinie, wspierając je stanowiskiem związków zawodowych rolników. Docieranie z rzetelną informacją na temat naszego kraju do przedstawicielstw, federacji branżowych czy też ogólnoeuropejskich stowarzyszeń broniących interesów poszczególnych grup społecznych jest głównym celem promocji Polski w Brukseli, Strasburgu i Luksemburgu. Jan Truszczyński, nasz ambasador przy Unii Europejskiej, zapytany o metody działania, odpowiada: "Promocja Polski w instytucjach europejskich nie może się sprowadzać do wysłania folderu czy pięknego plakatu. Informacja o kraju to konkretne opracowania, statystyki i liczby, dowodzące gotowości do sprostania wymogom członkostwa w UE. Chodzi przede wszystkim o zbudowanie jednego z najtrudniejszych elementów polityki zagranicznej, jakim jest zaufanie i wiarygodność. Argumenty używane
swe opinie, wspierając je stanowiskiem związków zawodowych rolników. Docieranie z rzetelną informacją na temat naszego kraju do przedstawicielstw, federacji branżowych czy też ogólnoeuropejskich stowarzyszeń broniących interesów poszczególnych grup społecznych jest głównym celem promocji Polski w Brukseli, Strasburgu i Luksemburgu. Jan Truszczyński, nasz ambasador przy Unii Europejskiej, zapytany o metody działania, odpowiada: "Promocja Polski w instytucjach europejskich nie może się sprowadzać do wysłania folderu czy pięknego plakatu. Informacja o kraju to konkretne opracowania, statystyki i liczby, dowodzące gotowości do sprostania wymogom członkostwa w UE. Chodzi przede wszystkim o zbudowanie jednego z najtrudniejszych elementów polityki zagranicznej, jakim jest zaufanie i wiarygodność. Argumenty używane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego