Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2926
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Rychter zna sytuacje życiowe swoich aktorów, pyta ich o zdrowie, wie, dlaczego godzą się wystąpić. Jedni chcą zaistnieć w filmie, inni robią to dla pieniędzy. Bene ma klucz do tajemnicy każdego z nich. Jego aktorzy doskonale czują takie nastawienie. Mówią o nim ciepło, mimo że czasami zaklnie, kiedy "aktor" zaczyna odwalać gwiazdorskie pozy. Wtedy Bene mówi: znaj swoje miejsce.
Przyznaje, że sztuką jest utrzymanie dyscypliny wśród tych ludzi. - Grali u mnie biznesmeni, profesorowie, lekarze, mordercy, złodzieje, słowem - cały przekrój społeczny.
Na planie jest bardzo konkretny. Opowiada reżyserom, w jaki sposób jego aktorzy reagują na kamerę, kim są. Dzięki jego informacjom wiedzą
Rychter&lt;/&gt; zna sytuacje życiowe swoich aktorów, pyta ich o zdrowie, wie, dlaczego godzą się wystąpić. Jedni chcą zaistnieć w filmie, inni robią to dla pieniędzy. Bene ma klucz do tajemnicy każdego z nich. Jego aktorzy doskonale czują takie nastawienie. Mówią o nim ciepło, mimo że czasami zaklnie, kiedy "aktor" zaczyna odwalać gwiazdorskie pozy. Wtedy Bene mówi: znaj swoje miejsce.<br>Przyznaje, że sztuką jest utrzymanie dyscypliny wśród tych ludzi. - Grali u mnie biznesmeni, profesorowie, lekarze, mordercy, złodzieje, słowem - cały przekrój społeczny.<br>Na planie jest bardzo konkretny. Opowiada reżyserom, w jaki sposób jego aktorzy reagują na kamerę, kim są. Dzięki jego informacjom wiedzą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego