Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
podwozi gąsienicowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez środki kół napędzających lub napinających gąsienic, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP (rys. 1.13), krawędź wywrotu z boku maszyny jest wyznaczona przez punkty styku rolek jezdnych i elementów gąsienicy, takich jak ogniwa jej pasa lub prowadnice (rys. 8.5).
Dla podwozi kołowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez oś mostu lub oś tandemu mostów, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP, jeśli są zastosowane podpory, to krawędzią wywrotu jest linia prosta łącząca środki
podwozi gąsienicowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez środki kół napędzających lub napinających gąsienic, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP (rys. 1.13), krawędź wywrotu z boku maszyny jest wyznaczona przez punkty styku rolek jezdnych i elementów gąsienicy, takich jak ogniwa jej pasa lub prowadnice (rys. 8.5).<br>Dla podwozi kołowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez oś mostu lub oś tandemu mostów, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP, jeśli są zastosowane podpory, to krawędzią wywrotu jest linia prosta łącząca środki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego