Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przebiega w sposób odmienny od planowanego. Na przykład analiza deficytu sprzedaży w oparciu o formułę 4 x P, pozwala na poszukiwanie przyczyn regresu poza ewentualnością niskiego popytu. Przy istniejącej wysokiej motywacji do nabycia produktu, ilość zakupów może być zbyt niska z powodu bariery ceny (price), błędów w systemie dystrybucji powodujących ograniczenie fizycznej dostępności produktu (place) lub zbyt słabej świadomości istnienia produktu (deficyt działań promocyjnych). Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala ukazać zależność efektywnych działań promocyjnych od trzech pozostałych. System promocji pełni funkcję komunikacyjną, której celem jest prezentacja pełnego zbioru użyteczności lub jego części opisywanego w formule 4 x P odbiorcom tworzącym
przebiega w sposób odmienny od planowanego. Na przykład analiza deficytu sprzedaży w oparciu o formułę 4 x P, pozwala na poszukiwanie przyczyn regresu poza ewentualnością niskiego popytu. Przy istniejącej wysokiej motywacji do nabycia produktu, ilość zakupów może być zbyt niska z powodu bariery ceny (price), błędów w systemie dystrybucji powodujących ograniczenie fizycznej dostępności produktu (place) lub zbyt słabej świadomości istnienia produktu (deficyt działań promocyjnych). Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala ukazać zależność efektywnych działań promocyjnych od trzech pozostałych. System promocji pełni funkcję komunikacyjną, której celem jest prezentacja pełnego zbioru użyteczności lub jego części opisywanego w formule 4 x P odbiorcom tworzącym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego