Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
pieniędzy za bilety. Duża część publiczności i mediów odrzucała współczesne prace i manifestowała to dość agresywnie.
Agresja i zła atmosfera często towarzyszyły sztuce współczesnej. Ale coraz mniej mnie to obchodzi. Mam świadomość, jako artysta, że funkcjonuję w getcie. Staram się zrobić jak najwięcej, żeby otworzyć mury tego getta. Ale to okazuje się bardzo trudne, prawie niemożliwe. Nigdy za bardzo się nie przejmowałem tym, co powiedzą ludzie. Nie mógłbym nic przekazać, gdybym uzależniał się od opinii innych, dobrej czy złej. Muszę być swoim pierwszym i ostatnim krytykiem. Muszę wiedzieć, bo przyjmuję odpowiedzialność za to, co robię. To jest zawsze "the best of Mirosław
pieniędzy za bilety. Duża część publiczności i mediów odrzucała współczesne prace i manifestowała to dość agresywnie.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Agresja i zła atmosfera często towarzyszyły sztuce współczesnej. Ale coraz mniej mnie to obchodzi. Mam świadomość, jako artysta, że funkcjonuję w getcie. Staram się zrobić jak najwięcej, żeby otworzyć mury tego getta. Ale to okazuje się bardzo trudne, prawie niemożliwe. Nigdy za bardzo się nie przejmowałem tym, co powiedzą ludzie. Nie mógłbym nic przekazać, gdybym uzależniał się od opinii innych, dobrej czy złej. Muszę być swoim pierwszym i ostatnim krytykiem. Muszę wiedzieć, bo przyjmuję odpowiedzialność za to, co robię. To jest zawsze "&lt;q&gt;the best of Mirosław
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego