Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikatu na poziomie świadomym lub takim, który angażuje świadomość w niewielkim stopniu. To z kolei determinuje dostosowanie struktury przekazu do etapów przebiegu kampanii reklamowej. Proces uwagi decyduje więc o cechach informacji, które są efektywnie odbierane i interpretowane, a także sytuuje odbiór na poziomie automatycznym lub kontrolowanym przez odbiorcę.
Poziom zaangażowania określa natomiast jakość percepcji wiadomości w wyniku istotności sytuacji, w jakiej spostrzegany jest przekaz, natężenia postawy odbiorcy wobec wiadomości lub jej elementu, a także może wiązać się z ważnością samego produktu. W wypadku klasycznej kampanii reklamowej ważność ta jest dopiero kreowana - tak więc angażująca funkcja produktu wykorzystywana jest w innych formach
komunikatu na poziomie świadomym lub takim, który angażuje świadomość w niewielkim stopniu. To z kolei determinuje dostosowanie struktury przekazu do etapów przebiegu kampanii reklamowej. Proces uwagi decyduje więc o cechach informacji, które są efektywnie odbierane i interpretowane, a także sytuuje odbiór na poziomie automatycznym lub kontrolowanym przez odbiorcę. <br>Poziom zaangażowania określa natomiast jakość percepcji wiadomości w wyniku istotności sytuacji, w jakiej spostrzegany jest przekaz, natężenia postawy odbiorcy wobec wiadomości lub jej elementu, a także może wiązać się z ważnością samego produktu. W wypadku klasycznej kampanii reklamowej ważność ta jest dopiero kreowana - tak więc angażująca funkcja produktu wykorzystywana jest w innych formach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego