Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
kosztów leczenia ponosi budżet państwa lub firma ubezpieczeniowa, występują problemy związane z refundacją środków finansowych za leki.
W związku z tym pieniądze przeznaczane na ten cel muszą być wydawane efektywnie. Na podstawie tzw. badań farmakoekonomicznych ustala się, który ze środków jest skuteczny. To jest podstawa decyzji o tym, który z olbrzymiej ilości funkcjonujących w ochronie zdrowia leków powinien być refundowany.
Reklama i stereotyp
To lekarz wypisuje receptę i decyduje co choremu pomoże. Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając w przychodniach plakaty z reklamami leków
kosztów leczenia ponosi budżet państwa lub firma ubezpieczeniowa, występują problemy związane z refundacją środków finansowych za leki.<br>W związku z tym pieniądze przeznaczane na ten cel muszą być wydawane efektywnie. Na podstawie tzw. badań farmakoekonomicznych ustala się, który ze środków jest skuteczny. To jest podstawa decyzji o tym, który z olbrzymiej ilości funkcjonujących w ochronie zdrowia leków powinien być refundowany.<br>Reklama i stereotyp<br>To lekarz wypisuje receptę i decyduje co choremu pomoże. Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając w przychodniach plakaty z reklamami leków
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego