Typ tekstu: Książka
Autor: Ostrowicki Michał
Tytuł: Dzieło sztuki jako system
Rok: 1997
się, że system wybiera takie wartości stanów równowagi x, y, z..., które odnoszą się do wartości E. Interesującym problemem jest to, że jeśli zmienimy a, b, c..., to będziemy mogli zaobserwować jakiś rodzaj zachowania się systemu dla uzyskania stabilnych punktów równowagi.
Thom wskazuje na siedem podstawowych, tzw. elementarnych katastrof, które opisują zachowanie się systemów dynamicznych - oznacza to, że na gruncie tych paradygmatycznych schematów można opisać w zasadzie każdego rodzaju zachowanie się systemu dynamicznego.
Do opisu dynamizacji struktury dzieła sztuki użyteczna jest trójwymiarowa katastrofa wierzchołkowa (cusp catastrophe), opisująca zachowanie się systemu, które określone jest dwoma faktorami i stanem przestrzeni dla jego dynamiki
się, że system wybiera takie wartości stanów równowagi x, y, z..., które odnoszą się do wartości E. Interesującym problemem jest to, że jeśli zmienimy a, b, c..., to będziemy mogli zaobserwować jakiś rodzaj zachowania się systemu dla uzyskania stabilnych punktów równowagi.<br>Thom wskazuje na siedem podstawowych, tzw. elementarnych katastrof, które opisują zachowanie się systemów dynamicznych - oznacza to, że na gruncie tych paradygmatycznych schematów można opisać w zasadzie każdego rodzaju zachowanie się systemu dynamicznego. <br>Do opisu dynamizacji struktury dzieła sztuki użyteczna jest trójwymiarowa katastrofa wierzchołkowa (cusp catastrophe), opisująca zachowanie się systemu, które określone jest dwoma faktorami i stanem przestrzeni dla jego dynamiki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego